Regulamin Laboratorium Technik
Biologii Molekularnej UAM w Poznaniu
Poznań, 2025-02-26, v02
- Regulamin dotyczy usług wykonywanych przez Laboratorium Technik Biologii Molekularnej (LTBM) zwane w dalszej części Regulaminu Wykonawcą na rzecz Bezpośredniego Zleceniodawcy lub Płatnika faktury zwanego w dalszej części Regulaminu Zamawiającym. Wykonawca i Zamawiający zwani dalej łącznie Stronami.
- Podstawą wykonania analiz przez Wykonawcę jest złożenie zamówienia przez Zamawiającego, zawierające wskazania co do rodzaju zlecanej analizy, liczby próbek materiału, które mają zostać poddane analizie oraz dokładnych ich oznaczeń.
- Zamawiający przed złożeniem pierwszego zamówienia jest zobowiązany do założenia konta użytkownika u Wykonawcy poprzez pobranie ze strony https://seq.web.amu.edu.pl/formularze/ odpowiedniego formularza i przesłanie wypełnionego formularza drogą mailową na adres amuseq@amu.edu.pl. Zamawiający zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności Wykonawcy.
- Zamówienie, o którym mowa w pkt 2 Zamawiający składa drogą elektroniczną na stronie http://seq.wptbm.amu.edu.pl/Account/Login oraz dostarcza niezbędne próby do wykonania analizy w LTBM, na adres ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6, 61-614 Poznań. Koszty doręczenia prób ponosi Zamawiający.
- Wykonawca niezwłocznie po sprawdzeniu zgodności zamówienia z dostarczonymi próbami zobowiązany jest potwierdzić w formie elektronicznej fakt przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku niezgodności czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
- Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wyników analiz najpóźniej w terminie 4 (czterech) dni roboczych od dnia doręczenia mu prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia wraz z próbami do analizy.
- Wyniki analiz przekazywane będą przez Wykonawcę w formie elektronicznej na konto Zamawiającego na serwerze Wykonawcy, na którym będą dostępne przez okres 30 (trzydziestu) dni.
- W przypadku braku możliwości dochowania przez Wykonawcę terminu, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego w drodze korespondencji e-mail przesłanej na adres wskazany w formularzu założenia konta. Wykonawca określi przyczynę opóźnienia oraz nowy termin wykonania zamówienia.
- W przypadku, gdy po doręczeniu Zamawiającemu wyników analizy, którakolwiek ze Stron stwierdzi fakt nieprawidłowego wykonania zlecenia, Strona ta niezwłocznie, wskazując przyczynę oraz rodzaj stwierdzonej nieprawidłowości, powiadomi o tym fakcie drugą stronę w drodze korespondencji e-mail przesłanej na adres seq@amu.edu.pl i adres Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do ponownego wykonania Analizy na własny koszt niezwłocznie po stwierdzeniu błędu po jego stronie. W przypadku konieczności dostarczenia nowej próbki materiału do przeprowadzenia ponownej analizy, koszty doręczenia ponosi Zamawiający.
- Zamawiający zobowiązany jest do zgłaszania uwag dotyczących nieprawidłowego wykonania zlecenia w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wyników analiz na adres mailowy seq@amu.edu.pl lub telefonicznie +48 61 829 5736.
- Łączna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest ustalana po zakończeniu wykonania zlecenia.
- Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy kwotę wynagrodzenia, o której mowa w pkt 11 powyżej w ciągu 14 (czternastu) dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT przelewem na rachunek bankowy podany na fakturze.
- Szczegółowe informacje dotyczące wymagań jakie muszą spełniać próby przygotowane do analizy oraz zasad wykonywania analiz są zamieszczone na stronie https://seq.web.amu.edu.pl/faq/.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.