Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- Strona internetowa jest całkowicie dostępna za pomocą klawiatury. Po submenu można poruszać się za pomocą klawisza Tab.
- Strona internetowa naszego serwisu: http://seq.wptbm.amu.edu.pl/ jest całkowicie dostępna, jednak umieszczenie na niej deklaracji dostępności jest niemożliwe, ponieważ została zrealizowana przez podmiot zewnętrzny i wprowadzenie zmian wiąże się z dużymi kosztami.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Urszuli Sobczyńskiej – mejlowo ulasob@amu.edu.pl lub telefonicznie +48 61 829 5737. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego laboratorium:- Mirosława Dabert,
- Adres: ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6, 61-614 Poznań,
- email: miroslawa.dabert@amu.edu.pl.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Wydział Biologii Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6
61-614 Poznań
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.
- Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 30 metrów.
- Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
- Do obiektu można wejść z psem asystującym, ale z ograniczeniami dotyczącymi pomieszczeń laboratoryjnych i pracowni, zakres dostępu zwierząt asystujących ustalany jest indywidualnie w zależności od specyfiki prowadzonych zajęć. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przy schodach znajduje się poręcz.
- Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia. Wjazd z pochylni prowadzi na poziom budynku: 0, parter.
- Drzwi otwierają się automatycznie.
Przestrzeń za wejściem
-
Laboratorium Technik Biologii Molekularnej znajduje się na parterze. Można do niego dotrzeć kierując się na lewo od wejścia głównego, za drugimi szklanymi drzwiami należy skręcić w prawo przed klatką schodową. Drzwi do Laboratorium znajdują się po prawej stronie. Pomieszczenia są oznaczone tabliczkami z pismem Braille’a i kodami QR.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Pomieszczenia
- Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Każda osoba posługująca się językiem migowym, która potrzebuje skontaktować się z uczelnią, ma taką możliwość poprzez usługę wideo-połączeń. Jest to alternatywny dla połączenia telefonicznego sposób kontaktu z jednostkami uczelni przez zdalny dostęp do tłumacza PJM poprzez link uam.jns.pl. Usługa ta dostępna jest w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00, jednak uzależniona od godzin funkcjonowania poszczególnych Biur oraz pracowników uczelni.